110203

Har inte hänt mycket idag. Sov nästan ingenting inatt för jag hade mest troligt någon sorts migränattack. Kunde inte sova för att det gjorde så ont och låg självklart och tänkte på dom värsta tänkbara sakerna. Speciellt efter att ha läst en blogg där hennes dotter hade jätteont i huvudet och det visade sig att hon hade en tumör som hon senare dog av. Jag vet att jag inte borde läsa sånt men jag kunde inte låta bli.

Hade så pass ont imorse också att jag tackade nej till att jobba på favoritstället(!). Imorgon blir det iallafall jobb på ett av dom bättre ställerna också - fritidset jag snackat om. Känns skönt att vara på ställen där man trivs och där barn och personal trivs med mig.

Nu ska jag hoppa in i duschen, tvinga D laga middag (undra vad det blir..) under tiden för sen får vi sällskap lagom till hockeymatchen börjar.


Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0