In my head

Brukar du komma i tid: Det är inte min starkaste sida men jag jobbar på det!
Vad hade du i din mun senast: Saliv?
När mår du bra: När jag lyckas med något. När mina nära och kära mår bra.
När blev du fotad senast: Min lillasyster tog kort på mig igår.
Hur känner du dig nu: Trött och uttråkad men ändå glad.
Kan du laga mat: Jag kan om jag vill!
Vad pluggar du: Ingenting just nu.
Vad tycker du om fötter: Hatar fötter.
Är du smart: Smartare än jag tror.
Vad har du på dig: Svarta jeans och grå tröja (man klär sig så himla fint när man jobbar på förskola)
Är du aktiv i skolan: Byter ut "är" till "var" och svarar - nej, inte så aktiv som jag hade önskat.
När och varför grät du senast: Igår. För att jag kände mig totalt värdelös.
Var det pinsamt att svara på det: Nej, inte alls.
Hade du en bra kväll igår: Sådär!
Din favoritdryck på morgonen: O'boy utan tvekan.
Vad ska du göra i sommar: Resa, förhoppningsvis jobba mycket, leva livet!
Är du nöjd med ditt liv: För det mesta.
Har du tråkigt just nu: Jag kan ju inte påstå att jag har jättekul?
Vad i livet ångrar du: Det behöver inte skrivas här.
Är du musikalisk: Inte ens lite.
Vad lyssnar du på för musik: Väldigt blandat!
Kategoriserar du dig själv i någon stil: Lätt fråga?
Är du bortskämd: Sisådär lagom.


Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0