4 april

"Roligaste" årstiden att jobba på förskola....... Not. Barnen ska ha galonkläder och nu när även sanden börjar kika fram så är dom dränkta i en blandning av blöt snö och sand när dom ska in. Mys! När jag slutade klockan 17.00 så kom dennis snällt och hämtade mig och sen drog vi direkt till ica för att handla. Jag tycker typ att det är kul att handla? Åtminstone att välja själv och stoppa ner saker i vagnen, inte att betala (som jag fick göra idag). Så nu är kyl, frys, skafferi och mitt värmeljusförråd fyllda.


Det känns förövrigt som att alla mina vänner har gjort lösnaglar på salong nu när det har funnits med extremt bra priser. Annat är det för den som måste köpa egna och sätta fast dom själv för att jag inte "hann" boka tid medan det var megabilligt... Tycker faktiskt att mina hemmagjorda var fina ändå. Att dom lossnade idag när jag jobbade är väl en annan sak?


Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0