You got the love

Idag har förresten jag & Emelie varit och ätit lunch på Kitchen med våran älskade Jannie som är hemma en snabbis från Umeå. Saknar våran trio som var oskiljbar! Just nu har jag precis tvättat håret och målat naglarna eftersom jag inte har så mycket annat för mig. Om ungefär en timma kommer Elin och hämtar mig för vi ska iväg och "jobba". Ikväll ska Barncancerfonden ha träff och våran uppgift är att hålla i ett lek- & pysselrum med ansiktsmålningar, en hel del busigheter och annat skoj för barnen. Ska bli kul och förmodligen mycket givande!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tittade in på din blogg som du ser och läste alla dina senaste inlägg. Ville egentligen lämna komentar vid förra inlägget eftersom de berörde mig mest men de gick inte..hursom helst efter för mycket pladder ville jag bara säga.Alla har rätt att må dåligt, och ännu viktigare Alla har rätt att få vara lyckliga. Se till att bli de! =)

2010-09-18 @ 23:00:54

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0