Vad skulle man göra utan musik?

Skrev ett inlägg på facebook "Sånna där låtar som får en att må RIKTIGT bra. Sånna man kan lyssna på om och om igen ni vet? Ge mig eran sån :-)" för jag var lite halvless på min egna underbara musik för tillfället. Fick en massa härliga förslag som jag nu lyssnat igenom. Vet inte varför jag skrev det här men när jag ändå är inne på samtalsämnet MUSIK så vill jag bara fråga.. varför varför varför föddes inte jag tidigare så jag fick leva under 80-talet när den absolut härligaste, gladaste musiken spelades? Så fort jag slår igång någon gammal favorit så kommer mamma in i mitt rum "ÅÅHHH, den här har jag dansat mycket till!"


Kommentarer
Postat av: Tobias

Och vad mer händer när du lyssnar på 80-talsmusiken? ;)

2010-09-13 @ 23:25:43
URL: http://tobiashedmark.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0