Toy story

Har mått pissdåligt under natten och knappt sovit vilket resulterade i att jag stannade hemma från dagens jobb idag. Lite ångest över det men ändå skönt att sova och villa upp sig! Har slöat hela dagen, sett tisdagens Idol-avsnitt och nu har vi precis ätit middag. Ikväll är det hockey som jag gärna hade velat gå på men det var någon som valde att dra dit med sina kompisar istället för mig, buhuuhu. Så istället har jag lovat Filippa att bada med henne och samtidigt se första Toy Story-filmen. Hon ville egentligen se trean eftersom det är en "ny, aktuell film som visas på reklamen" men eftersom hon inte har sett ettan eller tvåan så tyckte jag att hon skulle se dom först.


Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0