27 september

Kul att några av er ställer frågor i frågestunden, mera mera!

Ligger i sängen i väntan på tacos till middag (hungrig som ett as) och njuter av att bara vara. På förmiddagen gick jag & mami en promenad och efter det har jag varit på stan för att hämta ut p-piller och köpa sminkborttagning. Slutade med att jag köpte en finfin kofta och ett nagellack också. Wanna see? Kommentera då. Annars finns det liksom ingen anledning till att jag ska anstränga mig om ni ändå inte är intresserade :-)

Imorgon väntar en arbetsdag på 14 timmar, inte att leka med. 2 olika jobb, kommer inte ens hinna äta middag för jag slutar 16.30 på ett ställe och börjar samtidigt på nästa. Gruvar mig litegrann men det kommer ju löna sig i slutändan vettni. Pengar är en fin sak här i livet! Speciellt om man ska genomföra planer och viljor som finns i huvudet.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Let me seeee :D

2010-09-27 @ 23:25:50

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0