21 september

Idag har varit en riktigt seg dag. Det är mycket pga huvudvärken som legat och lurat och kikat fram då och då under hela dagen. Kunde iallafall somna ganska snabbt igår, vilket var skönt med tanke på att jag verkligen behövde det. Hade tänkt umgås med vänner ikväll, se 'Idol' och sådär men jag orkade faktiskt inte. Känns mycket bekvämare att ligga hemma i sängen eller soffan och kika på tv eller slå igång någon film på datorn.

Det är nog precis vad jag ska göra faktiskt. Frågan är bara vilken av alla jag har. Antingen 'Bröllopsfotografen', 'Date night' eller 'Knight and day'.


Kommentarer
Postat av: TinaÖhman

sv: hahaha sant! riktiga kap. Vilka tider :)

PS. om du inte sett date night än så SE DEN..skitrolig..skrattade lika mycket som jag gjorde när jag läste våra lappar ;)



alltså det roliga med dom där massa lapparna var att på jättemånga stod det bara typ "Hej tina".. Hej natta, läget" "bra själv? vad ska du äta för pizza?"



haha.. kunde vi inte ha pratat istället om vi ändå skulle skriva så onödiga saker? jag menar, vi var ju ändå i samma rum!

2010-09-22 @ 14:58:27
URL: http://satinas.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0