You need to see me through

Ibland önskar jag att jag visste vilka ni som läste var. Men nästan varenda kommentar jag får, även om den är positiva och snälla kommentarer, så är dom anonyma. Det stör mig! Skriver ni något så kan ni väl stå för det? :-) Bara kul om ni kunde göra det ju! Sen skulle jag vilja kunna skriva mer personligt men kan inte göra det för att jag inte vet vilka som läser om mig och mitt liv. Jag skulle faktiskt vilja skriva om den värsta tiden i mitt liv - när jag var sjuk i anorexia. Hittade en bild för ett tag sen som är tagen ganska precis vid den tiden då jag & Dennis blev tillsammans så för ungefär 2½ år sen. Jag ser tamefan ut som ett benrangel men jag vet inte om jag vågar lägga in bilden. HELT sjukt att jag inte kunde se hur jag såg ut för att "den lilla djävulen" i mitt huvud visade mig en helt annat bild av hur min kropp såg ut. Jag tyckte att jag var fet och överviktig men i själva verket fanns det knappt något kvar av mig.

Har skrivit om det förut, om den tiden. Ganska detaljerat och fick mycket respons då det var flera som berömde mig att jag vågade skriva om det och endel tjejer som tackade mig för att jag fick dom att inse. Inse att dom inte ville hamna där. Jag berörde många med den texten för endel hade nog inte insett hur illa det egentligen var. Det var dock på min förra blogg som jag raderade i fyllan för att jag hade fått en anonym taskig kommentar.


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag tycker du ska lägga ut bilden, vill se!

2010-09-18 @ 18:33:18
Postat av: Sandra

Ja, jag vill också se!

2010-09-19 @ 17:22:37
Postat av: Sara

jag vill också se!

förresten heter jag Sara och kommer från Skeå, född -88 och har följt din blogg ett bra tag nu! :)

2010-09-21 @ 08:49:31

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0