16 september

Idag har jag & Emelie varit i Jesper's lägenhet och städat eftersom han kommer hem till helgen. Så nu är den kliniskt ren och jag kommer på mig själv i mer och mer saker jag gör att jag blir mer och mer lik min mor. När jag städade så hade jag hela tiden i bakhuvudet hur hon "brukar göra" och gjorde precis likadant, haha. Likadant med saker jag har börjat säga och sånt, sen har hon märkt det själv också och hon skrattar bara. Själv vet jag inte om jag ska skratta eller gråta för "vem är vem?" ;-)


Aja, snart är det middag och sen ikväll är det dags för hockey!! Äntligen drar säsongen igång. Låter kanske fjantigt men man får ju som en adrenalinkick av det.

"Att ta sig tillbaka till Elitserien ansågs omöjligt.
Att tillhöra topp 4 i Sverige med vår spelarbudget ska visst inte heller gå.
Att slå HV borta i en semifinal med åtta juniorer kan inte hända.
Att bli Sveriges ledande hockeyförening är säkert också omöjligt.
Du är väl med på resan mot det omöjliga?"

HELL YEAH! Nu kör vi. AIK, SKELLEFTEÅ AIK, det enda lag som jag hejar pååå!


Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0