This is a start of something good, don't you agree?

Med rubriken menar jag givetvis inte att SD har röstats in i riksdagen. Det handlar om att jag ska börja träna igen. Typiskt mig att "lägga ribban högt" när det gäller träning. Har dock inte tränat på länge men känner igen mig själv när jag väl gör det. Kan inte fuska, måste gå hela vägen, ända till mål! Självklart drog jag igång med en promenad på 1,5 mil och om jag känner mig själv rätt så kommer jag inte kunna gå kortare än det nästa gång för då kommer jag få tvångstankar att gå mer. Oh lord, this is going to be tough.

Det är så skönt att gå i det här höstvädret också, för sig själv, med peppande musik i hörlurarna. Och bästa känslan av allt är ju att man känner sig så duktig efteråt!

Nu blir det en behövlig dusch och sen ska jag vidare till kommunhuset och även en sväng förbi Gina t för att kika om dom har någon mysig hoodtröja. Behöver en ny! Helst något enkelt.


Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0