Live your life

Imorgon börjar en ny vecka. För mig som är arbetslös är det väl kanske inget vidare eftersom jag inte har jobb att gå till eller några speciella rutiner överhuvudtaget. Men imorgon börjar mitt nya liv. Det innebär att jag inte ska sova till 13.00 på dagarna utan jag ska kliva upp i en någorlunda vettig tid för att ta en daglig promenad. Och för att göra promenaderna lite roligare håller jag på att lägga in skön musik på iphonen och till veckan är det jag som införskaffar mig ett par Reebok Easytone. Träningen i sin tur ska förhoppningsvis göra så att jag blir piggare. Ska även från och med imorgon sluta äta godis, chips och annat och om jag ska göra det så får jag göra det högst en kväll i veckan. Annat jag ska dra igång med nu är körkortsteorin. HERE WE GO AGAIN. Har sjuuuuukt mycket ångest inför det med tanke på att jag inte skulle klara av att se ett 'Icke godkänd' på dataskärmen igen men jag antar att det bara är att kämpa på. Behöver all stöttning jag kan få.



Kommentarer
Postat av: Sandra

Såfort mina knän mår bra så går vi tillsammans???????? BRA

2010-09-19 @ 23:33:00
URL: http://sluu.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag läser dom bloggar i skellefteå som jag kan adressen till och vet vilka det är som skriver haha=)Men om jag vinner kan du få en bild ritad i paint där det står TACK och så en rosa ballong bredvid :)

2010-09-20 @ 08:55:44
Postat av: linn

ops glömde skriva att det var från mig

2010-09-20 @ 08:56:02
URL: http://linnpe.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0