Denna jävla huvudvärk...

Fyfan så jobbigt. Ni kanske har märkt att jag väldigt ofta har huvudvärk och den är oftast inte att leka med. Det är typ migrän-aktigt och jag blir illamående samtidigt som huvudet känns som det ska sprängas i tusen bitar. Kan inte ens titta typ, är sjukt mycket behagligare när man blundar för då slipper ögonen koncentrera sig. Mamma har masserat min nacke och Dennis ska få massera mina tinningar (brukar alltid kännas bättre då). Antingen så är det någon/några kotor som ligger fel och trycker på någon nerv (been there) eller dålig syn (tycker inte att det kan vara det eftersom jag inte märkt något men tydligen så går det så långsamt så att man oftast inte gör det) eller så kommer hypokondrikern inuti mig fram och misstänker hjärnhinneinflammation, hjärnskada, hjärntumör, you name it. Värken är som sagt inte att leka med.

Nu - smärtstillande & massage. Hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0