23 september

"Här kommer lilla Ludde, håhå jaja, bärandes på en kudde, håhå jaja". Med tanke på låtarna och melodierna som satt spår i mitt huvud så kan man förstå vart jag spenderat min dag. Jo, på en förskola! Och förutom att jag hade världens magknip halva dagen så gick det hur bra som helst, ska vara där imorgon också. Sen när jag loggade in på min vikarie-användare så såg jag att jag hade fått fyra förfrågningar från olika förskolor/särskolor till imorgon. Eftertraktad, hähä! Nämen det är roligt, mindre roligt att man måste tacka nej till alla utom ett. Man kan ju inte klona sig direkt.

Nu ska jag ta en kort powernap innan jag & Linda ska fara på en pizzeria. Later on: HOCKEY!!


Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0