20.23

Med tanke på dom två tidigare inläggen idag så har ni mest troligt redan insett på vilket humör jag är idag. Är fruktansvärt besviken, förbannad och ledsen och har haft världens ångestattack tidigare i afton. Det jobbiga tar ju aldrig slut? Är jag dum i huvudet som inte förstår att man inte kan hålla sig till en och samma person? Att man inte dumpar ena personen innan man gör något med någon annan? Det ser ju ut att snart vara "mänskligt" att göra det misstaget med tanke på hur många som gör så...

Nu sitter jag iallafall med hårfärg i håret och ska alldeles strax skölja ur det. Blir mörkare brunt, precis som jag brukar vilja ha på hösten, när vintern närmar sig. När jag sedan tagit en dusch så ska jag vidare. Hörs imorgon.


Kommentarer
Postat av: elina

Kämpa på, Nathalie!

2010-09-12 @ 21:32:53
URL: http://sscarecrow.blogg.se/
Postat av: a

usch då, jag står iallafall helt på din sida gällande det du skriver om i första stycket, vem det nu än handlar om!

2010-09-12 @ 21:33:15

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0