Wonderful life

Mamma har precis kommit hem efter att ha varit borta nästan hela veckan. Filippa, 9 år är snabbast till hallen genom att skrika "MAAMMAAAAA!!" varpå jag, 20 år kommer springandes upp för trappen i samma tonläge "MAAMMAAAAA!!", hahaha. Så mycket kan man sakna sin fina mamma när hon är borta så det är alltid lika skönt när hon kommit hem igen!

Nu ska vi göra oss klara och dra till Kriti för middag (SOUVLAKI, MMMMMUMS!) och sen ikväll ska jag iväg bowla med lite folk. Bland annat Simon eftersom han som sagt drar imorgon. Ska försöka ta lite kort med iphonen så jag har nånting att lägga in här sen.

Fick en fråga om när jag skulle svara på frågestunden. Det ska jag göra så fort jag fått några till frågor. Och det vore roligt om frågorna handlade om något annat än jag & Dennis eftersom ungefär 70% av frågorna hittils gör det.


Kommentarer
Postat av: Jessica

Varför har du alltid så fina kläder?:)

2010-10-02 @ 09:23:56

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0