02.12

Fullspäckad dag. När jag kom hem från jobbet så däckade jag direkt i sängen. Ungefär 40 minuter senare vaknade jag av mysiga pussar. Ytterligare ett tag efter det blev det smarrig middag med hela familjen+3. När klockan närmade sig 20.00 mötte jag upp Anette & Julia på ICA där vi köpte chips & dipp inför Idol. Förutom att vi har kikat på det så har vi mest snackat. Endel om nyårsafton faktiskt, att det måste börja bestämmas redan nu om det ska bli något planerat. Det blir svårslaget att slå förra årets dunderfest men vi ska göra vårt bästa.


Anette & tjockis-Bamse (som förövrigt ser vinögd ut?).



Nä, nu börjar jag bli riktigt trött. Imorgon blir det stan och fika på waynes med favoritmänniskor och jag längtar. Kan vara för att jag är så otroligt hungrig där jag ligger just nu. Orkar bara inte gå upp så det får vänta ;-)

Kommentarer
Postat av: Emma

förra årets nyårs blir svårt att slå, går det ens? :O

2010-10-09 @ 15:07:24

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0