7 oktober

Känns som att min rygg håller på att gå av så tills vidare ligger jag bara här. Har ganska nyss sett DEXTER S05E02 ♥. Som alla andra älskar jag att alla serier kommer igång såhär på hösten! Vaknade med halsont idag men får hålla tummarna att det inte blir värre än så eftersom jag fått jobb imorgon igen.

Nu har precis storebror kommit hem efter att ha hämtat lillasyster på fritids. Det är tänkt att vi ska få i ordning någon sorts middag men om jag känner oss rätt så kommer det sluta med att vi åker till MAX. Vi har faktiskt redan börjat prata om det. Satan så lata man får varaaa!


Kommentarer
Postat av: Ellen

Alltså... är du någonsin frisk...?!

2010-10-07 @ 16:42:10
Postat av: svar till "Ellen"

Haha nja, typ inte. Mitt immunförsvar är bland de sämsta så jag drar åt mig i princip allt.

2010-10-07 @ 16:52:18
URL: http://nattilou.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0