6 oktober

Dagen började med någon slags arbetsintervju och voilá, det lät mycket positivt. Bara att hålla tummarna!

Sen dess har jag legat och slöat i soffan. Jag hatar att frysa så jag har bunkrat upp med två filtar, tjocksockar, stickade tofflor, tröja och fleecetröja. Vet inte om jag håller på att bli sjuk eller om det bara är allmänt kallt. Känns då halverst med kroppen och det brukar vara värst tredje dagen (imorgon) så jag gruvar mig.

 

Ikväll blir det "I rymden finns inga känslor" på bio - IGEN. Den är ju så himla underbar och eftersom jag fått biocheckar på 300 kr så är det ju inga problem. Pengar är ju aldrig något problem ;-) HEHEHE i wish!

 


Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0