26 oktober

Skönt att vara ledig men tragiskt att jag inte tar vara på det. Finns ju massor man skulle kunna hinna med att göra men då prioriterar jag hellre att vila och njuta av det - att vara ledig. Har iaf fått mitt lönebesked och är nöjd eftersom det var mer än jag trodde och det kan ju inte kännas dåligt! Man blir ju bara taggad på att jobba mer så att det ska rulla in ännu mer pengar.

Något annat som däremot känns dåligt är att Dennis inte är här ikväll och jag blir bara mer och mer beroende av honom så det känns tomt så fort vi är ifrån varandra, faktiskt. Min andra hälft. Min fina.

 

(Förstår ifall ni är less att jag skriver puttinuttigt om Dennis men eftersom det är han som förgyller mina dagar så är det inte så lätt att skriva om annat? Sen är ni ju inte aktiva nog att kommentera ifall det är något ni vill att jag ska skriva om eller lägga in bilder på.)


Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0