23 oktober

Så otroligt skönt det var med sovmorgon. Idag är en sån dag då man får göra precis vad man vill. Föräldrarna är i Stockholm och Dennis jobbar så jag kan ligga kvar i sängen med laptopen på magen precis hur länge jag vill utan att få ångest över att dagen försvinner. Idag är en underbar dag. Jag funderar på att städa undan litegrann, ta bort gammalt nagellack, lägga mig i badet ett tag och sen fräscha till mig med hårinpackning, nytt nagellack och smink.

Kvällen ska jag & Dennis spendera tillsammans med Emelie & Jesper. Vi hade velat se hockeyn på plats men eftersom det är derbymatch så är det självklart fullbokat. Så vi får se hur vi gör om vi köper hem matchen eller om vi drar någonstans för att se den. SKA iallafall se den på ett eller annat sätt!

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0