SKELLEFTEÅ AIK

Det var iallafall det här jag skulle berätta igår: På dagiset så var det några pojkar som satt och gjorde halsband, armband, ringar och allt möjligt i AIK's färger, varannan svart och varannan gul. En pojke hade till och med en AIK-tshirt på sig där det stod "5 LARSSON" på ryggen varpå jag var tvungen att nämna att jag känner till honom och andra spelare. Det råkade bli världens grej för dessa grabbar eftersom det ungefär är deras absolut största idoler och pojken med t-shirten bad mig skicka MMS med bild på sin tröja till Adam så självklart gjorde jag det. Det var världens coolaste sak i deras ögon och hur coolt var det inte att han till och med svarade?

När deras föräldrar kom drog pojkarna med dom till mig för att visa "HON KÄNNER NÅGRA I AIK!!!". Att det kan vara så stort när man är i den åldern, det var som så charmigt.

Förresten så var det här absolut inget "Bara så ni vet så känner jag flera av AIK-spelarna" för att dom spelar i AIK är ungefär som att jag har spelat fotboll i morön? HEHEHE, näe men ni fattar. Tyckte bara att det var kul att det var världens grej för dom! :)


Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0