18 oktober

Om det inte vore för ett sjukhusbesök imorse så hade jag inte klivit upp förrän efter lunch eller nått. Men jag var uppe strax efter 9 och dagen blev på så sätt sjukt mycket längre än den brukar vara, "konstigt nog". Idag har det känts som söndag för mig eftersom min söndag i princip gick bort igår då jag bara låg i sängen hela dagen och kvällen. Idag är jag iallafall levande trots att magen inte är på min sida än. Kan ha och göra med att jag bara tömde magen igår och inte fyllde den. När jag ser bilder från lördagskvällen då jag sitter med vinglaset får jag bara ångest, haha. Helt sjukt hur dåligt jag mådde igår alltså.

Nu är min alldeles egna bodybuilder på gymmet (as usual) och just nu ligger jag & Filippa i min säng med varsin laptop och möter varandra i spel på msn.

Haha lillsnorpan har tagit kort på sig själv. Oooooseriös ♥


Kommentarer
Postat av: Lenaaaa

Jag tror lördag var en dålig dag för de flesta att dricka alkohol, både jag o några tjejer jag var med slutade de helt kaos.. Minnesluckor typ hela kvällen o alldeles för påverkade, o nu läser jag att de blev så för dig också :P

2010-10-18 @ 20:29:30
URL: http://risinggirl.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0