GOODNIGHT.

Att umgås med mina fina brudar gjorde mig betydligt gladare och taggad på livet! Vi möttes upp på ICA för att köpa godsaker och åkte vidare till Sandra sen för idoltittande och massvis med snack. Så som en vanlig myskväll brukar se ut alltså.

Nu tänkte jag tvätta bort sminket och lägga mig och se klart filmen jag började se igår när jag la mig - "The bucketlist". Hade gärna haft sällskap av D eftersom jag hatar att sova själv men what to do? Imorgon ska jag möta upp tjejerna på stan och på kvällen blir det förhoppningsvis utgång. Vi får se vart vi styr kosan helt enkelt!


Kommentarer
Postat av: Sandra

JaaaAAAAaAaAyy i bakgrunden!

2010-10-16 @ 09:21:13
URL: http://sluu.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0