14 oktober - Positiv människa!

Igår var ingen bra dag. Var grinig och på skithumör men D vet oftast hur man får mig på bättre tankar. Vi masserade varandra med massageapparaten, vi gjorde hallonmilkshake och vi såg 'Kungarna av Tylösand'. Så det och bara av att ha honom nära mig fick mig på bättre humör. Håller just nu på att skriva om min tid som sjuk eftersom några av er bett om det och det är ju ganska jobbigt eftersom "gamla sår rivs upp" genom att tänka efter på hur det var. Vi får se hur det blir - om jag väljer att publicera det här.

Dagen idag är inte så jävla mycket bättre, än så länge. Det är nästan skrattretande. Hade planer på att gå och sola på Sun tan och byta ut en tröja med trasig dragkedja men finner ingen motivation till det eftersom det är så slaskigt och äckligt ute. Skulle även beställa hem ett par skor från Nelly.com (sånna som alla kommer beställa pga det billiga priset, här och här) men har en användare på deras hemsida som jag inte kan lösenordet till. Och för att få lösenordet så måste jag kunna lösenordet till min FC-användare som förövrigt kommer att dö ut snart eftersom vi gått ut skolan. Det värsta av allt är bara att jag har den adressen både hit till bloggen OCH till facebook. Så då tänkte jag "amen då byter jag på facebook, kan ju inte vara så svårt", då är det redan en användare som är registrerad i min andra hotmailadress? Orkaaa.

Nu har spotify slutat fungera också. Det här är fan inte min dag. Fuck yooouuuuuuu som Cee-Lo Green skulle ha sagt. Update: Spotify fungerar igen. Tur att jag kan nått här i världen.


Kommentarer
Postat av: carrie

(om jag fattar rätt) om du är rädd för att inte kunna logga in sen pga fc-adressen så är det ingen fara, det funkar fortförande för en gamling som mig=) med flera. höhö

2010-10-14 @ 16:12:15
URL: http://carielle.blogg.se/
Postat av: carrie

fast nähää nä ja. fattade visst fel endå. surpriiise hehehö. good luck

2010-10-14 @ 16:14:29
URL: http://carielle.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0