Take that dirty picture for me

Att jag försov mig imorse och missade tiden vi hade sagt var väl inte helt otippat. Men jag drog osminkad på stan för att fixa saker till ikväll och fika med brudarna på W. En ring, läppglans, strumpbyxor, en tröja och 1 liter vin fick följa med hem. Hur kvällen ska sluta kan vi ju redan fundera ut. Nämen det blir vin, mingel och mys hos Julia till en början. Vart kvällen sedan leder oss vet ingen än. Dansa på station känns lockande men eftersom det är hockey så känns det som att det kommer vara mycket folk på Allstar?

Hade önskat att mina skor från Nelly skulle ha anlänt så jag hade kunnat ha dom ikväll men man kan ju inte få allt man önskar här i världen..


Kommentarer
Postat av: linn

hallå du måste säga sen när du fått skorna om någon av dina yttre fotknölar också får ont när du går i dom eller om det bara är jag som har konstiga fötter hehe

2010-10-16 @ 18:27:31
URL: http://linnpe.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0