Sammanfattning av helgen

Fredag: Endel hade barkat mer än andra med sminkningen och låtsasblodet, någon hade barkat mest. Denna "någon" råkar vara jag. Behöver inte säga något om kön till s8 tror jag eftersom alla var där och såg eländet? Endel skrek, endel trängdes, kön svajade bakåt, framåt och åt sidan. Endel hamnade i slagsmål, endel försökte avbryta det hela. Endel orkade inte stå kvar i den oändliga kön och gick på Calles & Allstar istället. Endel bad om att få känna på vaktens skägg, endel gjorde allt för att bli bjudna på drinkar. Endel blev uppraggade av killar som var utklädda till en naken man och en naken kvinna. Endel hade en mindre bra kväll medan andra hade the night of their lives.

Lördag: Blev väckt 15.20 då Dennis kom hem från jobbet. Haha. Då var det bara att slänga på sig några kläder och styra sin kos mot pappa för att se hockeyn. En match som ett ganska bra tag verkade vara en rätt säker seger då vi ledde med 4-0 visade sig bli en rysare som slutade 4-3 till oss. Inte långt ifrån att det skulle bli lika. Resten av kvällen blev det inget vettigt gjort. Jag sov, Dennis såg film med mina föräldrar och tillslut la vi oss för att somna framför "Remember me".

Söndag (idag): Jag & mamma har varit på stan och shoppat. EN SÖNDAG. Jag införskaffade mig en björnfitta. För er som inte vet vad det är så är det en lurvig mössa som hänger ner över öronen och sådär. Köpte även en jättemysig tröja och en kjol på H&M. Kan visa om intresse av er visas.



Kommentarer
Postat av: Malin

visa :D

2010-10-31 @ 18:15:13
Postat av: Anonym

få se närbild på sminkningen:)

2010-10-31 @ 19:23:50
Postat av: nathalie

tror tyvärr inte att det finns någon närbild på sminkningen men den ser ändå ut åt helvete eftersom jag bara kladdade på allt;-D

2010-10-31 @ 19:52:43
URL: http://nattilou.blogg.se/
Postat av: Sofia

Visaaa :)

2010-11-01 @ 09:07:20
URL: http://soafli.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0