Roligare än såhär blir det inte

Som jag skrev igår så tar det något så fruktansvärt på krafterna att jobba med barn trots att det är kul. Lite tråkigt bara att jag är så trött på kvällarna att jag inte orkar göra annat än att typ vänta på att klockan ska bli mer så att jag får sova. Och medan jag väntar så slöar jag framför datorn eller tvn eller myser med D. Men det rullar in pengar på kontot och det behövs mer än någonsin just nu. Varför säger jag inte ;-) HEHEHEHE. Det får ni veta när det blir mer aktuellt. Spännande va? Kan rent känna ända hit hur eran nyfikenhet bubblar. Eller nått.

Nu ska jag spela spel med papi och bror bara för att göra något annat for once.


Kommentarer
Postat av: hf

majken sa idag när ja hämtade henne på dagis " de jobbar en som känner dig hääär"

2010-10-20 @ 22:21:35
URL: http://partykatten.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0