Klagomål (ni som stör er på sånt - läs inte!)

Fick en fråga för någon dag sen om jag någonsin är frisk. Och jag tvivlar. Med mitt extremt dåliga immunförsvar så suger jag åt mig bakterier hela tiden. Idag är jag jättehängig och skulle duscha för att få en "fräschare" känsla och jag var tvungen att sitta i duschen för kroppen orkade inte stå. Har ont i halsen och är tät i näsan, fryser och svettas om vartannat så lever i en fleecetröja idag. Går mycket sjukdomar och förkylningar på förskolan jag var på igår så jag har förmodligen sugit åt mig av även det. Aja, ska trotsa mina finnar i pannan och gå och köpa en stor marabou chokladkaka efter middagen. Har varit sugen på det hela dagen.


Kul att jag dock tål typ två av dessa smaker, haha..

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur fick du en stor profilbild? :)

2010-10-12 @ 18:11:14

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0