Dum & dummare

Det gick snabbt att byta till vinterdäck då vi var två som hjälptes åt så det är ett tag kvar tills vi ska vidare igen så då fick jag lite tid till att uppdatera här litegrann.

Igår blev det (som jag skrev) hockey. Vi köpte hem matchen och köpte även pizza från Dallas. Mysigt men tråkigt att AIK förlorade såklart! Efter matchen bestämde vi oss för att slå igång en film men det är inte världens lättaste sak för fyra personer att enas om en film att se. Någon vill inte se skräck, någon vill inte se fantasy and so on. Tillslut blev det "Dum & dummare" och den går ju alltid hem. Jesper sa nånting i stil med "det är ju som om man skulle ha gjort en film om Emelie & Nathalie", till en början blev vi småsura över att han sa så men ju längre in i filmen vi kom desto mer kände vi igen oss själva. Jag erkänner, vi två ihop är ju ganska..puckade.

Ett exempel igår var ju att hon skulle förklara något för mig varpå vi mitt i samtalet stannade upp för Dennis & Jesper tittade så konstigt på varandra. Vi frågade vad det var och Dennis sa "det är så sjukt underhållande att se er föra ett samtal med varandra"......?


Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0