21.50

Har aldrig varit så slut efter en arbetsdag som jag var idag. Barnen har varit småtjuriga så det har tagit endel på krafterna. Cyklade hem, la mig i soffan medan jag väntade på att mamma skulle göra klart middagen. Till min glädje så dök även Dennis upp och det kunde inte komma lägligare att få några pussar av honom! ♥ Efter middag + lite massage så drog han vidare för att träna och jag överdriver inte om jag säger att jag redan längtar efter honom. Att man kan vara så beroende av en annan människa.


Kommentarer
Postat av: glad läsare!:)

Hejhej, ja hänger inte riktigt med.. är du & Dennis tsm igen eller vad är de riktigt som händer?:) Berätta gärna om du vill.

2010-10-12 @ 14:35:23
Postat av: nathalie

Svar på din fråga finns i frågestunden en bit ner:)

2010-10-12 @ 17:09:50
URL: http://nattilou.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0