19 november

Herrejösses. Har haft ett pass på 10 timmar idag. Ljudnivån är inte den lägsta och man blir rätt trött i huvudet. När man sen kommer hem och ska äta middag ensam med en lillasyster som vägrar äta gör att tålamodet rinner över då man betett sig "pedagogiskt" hela dagen. Stackars hjärtat fick ta smällen men jag blir galen när hon helt plötsligt kommer på att hon inte tycker om pasta.

Nu ska jag vänta till mamma kommer hem för lillan är inte mogen att vara ensam hemma än. Sen ska jag dra till Julia och umgås med brudarna, se idol och bara mysa. Underbart! Hade inte festat ikväll om jag ens fick pengar för det. Sen ska vi fira farmor och farfars 50åriga bröllopsdag imorgon också så det hade ju inte varit så ball att komma bakis. På kvällen blir det nya HP-filmen på bio med bästa vännen, inte illa pinkat det heller.


Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0