50% går ju inte motstå....

Nässpray och halstabletter har gjort att jag klarat av dagen. Är så hängig i huvudet och allmänt lycklig över att det inte blir en droppe alkohol i helgen. När jag slutade kom Emelie och hämtade mig då vi skulle till Bik bok som hade 50% på allt i butiken bara idag. Köpte en väska, en nyårsklänning och världens mjukaste tofflor (utan överdrift) + ett nagellack från vero m.

 

Skulle förövrigt visa sakerna för Filippa när jag kom hem. Berättade då att jag skulle ha klänningen på nyårsafton och när jag går vidare för att visa väskan säger hon "Ska du ha den på nyårsafton också? Du rymmer ju en stor spritflaska iallafall" ?!?!?!?!? Oh lord.


Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0