17 november

Hej och hå! Öppnade som sagt idag på förskolan och det var inte alls så jobbigt som jag trott utan mer mysigt när dom små grynen var nyvakna. Sen gick dagen så jäkla fort också när jag slutade redan 13.00. Tog bussen hem för jag orkade inte gå och sen somnade jag och sov i 2,5 timmar. Ops. Blev iallafall hämtad av pappa sen och har bokstavligen bara chillat.

Vet förresten inte vad jag ska blogga om längre. Handlar ju som bara om att jag jobbar på förskolor och att jag är trött på kvällarna. Kan ju knappast lägga in någon "dagens outfit" eftersom jag har varma men inte så vackra kläder när jag jobbar. Just därför blir bloggen ganska trist trots att det är en hel del som händer runt omkring men det är sådant som än så länge är hemlighetsstämplat.

 


Kommentarer
Postat av: :-)

alla vet att ni ska flytta ihop i en lägga? :-)

2010-11-18 @ 21:23:44

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0