20.57

När jag hellre köper hem hockeymatchen (140 kr) istället för att åka till Dennis kompis för att se gratis - då är jag slut. Har huvudvärk och ont i halsen och det känns som att febern kommer och hälsar på när som helst. Eller så är det kroppen som säger emot när jag jobbar heltid och inte sover tillräckligt mycket. Men imorgon är det bara att knapra alvedon eller ipren för jag öppnar som sagt och vore ju bra om jag var där när första barnet kommer.

Det enda bra med att börja tidigt är ju att man slutar tidigt. Slutar redan 13.00 och tiden rinner ju bara iväg på förmiddagen. Har nästan bara slutat 16.00 eller 17.00 då jag jobbat senaste veckorna och då hinner man inte göra så mycket annat än att fara hem och äta middag. På fredag jobbar jag iaf mördarpasset, känns ju halverst men det är peeeengar! Nu: Fortsätta se hockeyn. Tredje perioden och AIK leder med 2-0 än så länge.

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0