Lilli, G7, fyran - kärt barn har många namn

"Alltså jag har kommit på en sak! I år fyller jag år den 11/11" var det någon som sa. 11 november innebär en speciell persons födelsedag. Precis som Sandra skrev i sitt inlägg - det kändes som att denna dag aldrig skulle komma, den har alltid känts så jäkla långt bort. Nu är den här. Jag talar självklart om Linnea Grönlunds 18årsdag. Hon har alltid varit det lilla oskyldiga hjärtegrynet som aldrig har kunnat hänga med ut på krogen när vi andra dragit dit. Nu kan du äntligen göra det. Grattis tjejen, du är grym!


Kommentarer
Postat av: linnet

Hahahha shit alltså JAG ÄR GAMMAL! JAG FÅR ÄNTLIGEN GÅ UUUUUT! ses på station babe;-D Love you!!

2010-11-11 @ 22:30:19
URL: http://moapluslinnea.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0