Lägga pussel är en del av min vardag

Endel dagar är det jobbigare att kliva upp från sängen än andra. Idag var en sån dag. Dennis hade råkat stänga av min mobil när alarmet ringde så jag kunde mycket väl ha försovit mig. Det hade varit sjukt skönt men så gör man ju inte. Idag har jag varit på ett ställe som jag aldrig tidigare varit på - både kul & jobbigt med nya ställen. Mycket nytt som ska tas in, endel nya rutiner osv. Men det funkar alltid ändå, man får anpassa sig! Imorgon ska jag vara i grannhuset där jag var idag och på torsdag ska jag vara på stället jag varit mest på. Där ska jag även vara hela nästa vecka, sköööönt! På fredag är jag dock ledig för då drar familjen + Dennis & A-K (Alex flickvän) till Luleå där vi ska se Idol live. Dom är 6 stycken kvar och åker nu runt på turné på fredagsfinalerna. Ska bli riktigt kul!


Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0