"HEMLIGHETEN" (fast ne..)

Egentligen är det ju inte så noga med hemlighetsstämplandet, grejen var ju bara den att det inte var säkert än och då kändes det inte lika roligt att berätta. Har iallafall fått två kommentarer kring det:

Julia om 18 november:
Det låter som en bulle i ugnen???

:-) om 17 november:
alla vet att ni ska flytta ihop i en lägga? :-)


Nej, så vitt jag vet finns det ingen "bulle i ugnen". Om det vore så väl, hehe. Det närmaste vi kommer det är en lussebulle i min mage som jag just har ätit. Näe men barn (eller bullar som du så fint kallade det) får vänta, trots att det är största drömmen och att jag är ruskigt sugen.

Kommentar nummer två stämmer betydligt bättre, till 100% till och med. Jag & Dennis har kikat runt på lägenheter (bostadsrätter) och hittade en jättefräsch och fin som vi har varit intresserade av och har budat mot ett annat par. Dom la sig tillslut och det betydde alltså att den är våran! Vi ska alltså ta vårat förhållande till en annan nivå och flytta ihop :-D. Mer info om lägenheten och allt sånt kommer sen eftersom vi inte vet så mycket själva heller. Vi vet hur den ser ut eftersom vi varit på visning, vi vet hur stor den är, vi vet vad vi ska betala och vi vet ett "cirka-datum" då vi ska få börja flytta in. Mer än så är det inte än!


Kommentarer
Postat av: Lenaaaa

GRATTIS! :) även om de inte är en bebis så är ju lägenhet ett stort steg också!! :)

2010-11-19 @ 01:24:44
URL: http://risinggirl.blogg.se/
Postat av: Sandra

Men grattis!, så himla roligt för er:) Lycka tilL!

2010-11-19 @ 08:42:27
Postat av: Papi

Tycker att du ska vänta med att slå på ugnen...

2010-11-19 @ 10:48:43
Postat av: Linnéa

Vad kul, grattis! :)

2010-11-19 @ 14:18:06
Postat av: Rebecca

Så kul, grattis:-)!

2010-11-19 @ 14:37:19
URL: http://rebeccaahenriksson.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0