30 november

Hej! Skönt med en liten pause från bloggandet. Inte för att det är jobbigt och tar på krafterna utan mer pressen att ha något att skriva. Bättre att känna att "jag måste inte, jag gör det när jag vill och känner för det". Dagarna ser fortfarande likadana ut - jag jobbar på och vill att dagarna ska gå fort så det snart blir 6 december (då vi får nyckeln till lägenheten!). Nu har jag varit på ett och samma ställe ett bra tag eftersom en ordinarie personal är sjukskriven. Vi har julpysslat, gjort julkalendrar, bakat pepparkakor, haft nallekalas och mycket annat kul! Idag hände det som (typ) händer alla en gång i livet - en flicka slickade på en stolpe och fastnade. Jag kan säga såhär - hon lär inte göra om det. Jag kom ihåg den gången då det hände mig, min storebror lurade mig att göra det och dum som jag var så lyssnade jag på honom sen så satt jag fast.


Även jag gjorde en kalender där vi ska börja räkna ner till julafton. Det är tametusan 1 december redan imorgon.


Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0