3 november

Trots en väldigt lugn dag så har jag inte uppdaterat här. Jag & Dennis tog en rejäl sovmorgon idag och åkte sen upp till Solbacken med pappa, sen tillbaka till stan för att gå på "Kitchen" och fika. Lite vardagsmys såhär i det tråkiga vädret! Nu på kvällskvisten har vi hållit på med lite lekar och tävlingar till farmor och farfars bröllopsdag. Dom firar guldbröllop (50 år!!) så det har vi ju självklart tänkt fira och med lekar och tävlingar brukar ju allt bli snäppet roligare.

För övrigt så taggar jag till helgen. På fredag blir det Mollys (som ni kan läsa om i förra inlägget!) och på lördag blir det station 8. Båda kvällarna ska spenderas med massa härliga brudar också så det kommer bli kanoners.


Kommentarer
Postat av: Anonym

inkluderas jag bland brudarna med tanke på bilden? ;O

2010-11-04 @ 14:26:58
Postat av: nathalie

Ja simon, du är ju min babygirl!

2010-11-04 @ 16:33:16
Postat av: Sofia

Hur tar ni er in på Station 8 på lördag? Det är väl åldersgräns 22 då? Eller har jag fel? :)

2010-11-04 @ 18:18:30

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0