25 november (luktar lön?)

Hej! Idag är jag på fritids och eftersom jag bara varit på förskolor så är detta en helt annan sak. Inga blöjbyten, inga barn man måste klä på när dom ska ut osv. Började 11, var rastvakt en timme och nu har jag rast en timme, hard work? Ska vara här imorgon också och även torsdag+fredag nästa vecka! Om en halvtimme ska vi ut i skogen och jag som inte är någon skogsmänniska är inte jättetaggad men det är bara att bita ihop:-)

Känns inte helt fel med lön heller, me like!

Kommentarer
Postat av: Anonym

augusti? :P

2010-11-25 @ 14:21:52
Postat av: Petra

kan du inte göra ett inlägg som handlar om ditt jobb? typ hur du fick det och hur det "funkar" och så eftersom du verkar ju vara på väldigt olika ställen? :)

2010-11-25 @ 20:31:06

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0