24 november

Oj. Råkade radera inlägget jag skrev igår. Hoppsan. Skrev iallafall att jag hade fått 9 erbjudanden att jobba igår men tackade nej till allihopa eftersom jag & Dennis skulle till mäklaren och skriva på några papper och även gå in på banken men dom hade hunnit stänga innan vi tog tummen ur. På kvällen skulle vi till Anton för att se AIK krossa MODO och det kan man väl lugnt säga att dom gjorde med 5-1. Efter den vinsten så blev det lite gh-spelande och jag måste få erkänna att jag vann mot Hampus i en låt! Han var inte alltför glad över det men det var minsann jag.

Vi var även runt på lite affärer igår för att kika på saker till lägenheten och D köpte det (enligt honom) viktigaste - ölglas! Idag ska vi till banken innan dom stänger och sen dra vidare på fler affärer för att införskaffa oss endel saker. ÅH så roligt det här är! Speciellt när båda är så taggade och är inne på ikeas hemsida mer än vi är inne på facebook, typ..


Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0