21 november

Vi flyttade från huset på Morö backe för 9 månader sen. Nu är det dags igen men denna gång ska inte hela familjen flytta, det är bara jag. Att gå igenom saker igen, kolla vad det är för "flytta-hemifrån-saker" man har fått och vad man ska behöva önska sig i julklapp, det är ganska kul faktiskt! Men jag är en sucker för gamla saker jag gjort på dagis och leksaker jag hade då jag var liten så det finns 2 lådor med sånt också. Jag kan faktiskt sakna huset väldigt mycket, det var ju faktiskt hemma för mig, det stället jag trivdes bäst på i hela världen. Något speciellt jag saknar där är relaxrummet som vi gjorde med jacuzzi och hela köret. Men då ska jag berätta en väldigt trevlig detalj från lägenheten jag och Dennis ska flytta till - det står en jacuzzi i badrummet! TJOHO. Det värsta jag vet är att frysa och bara en sak som bevisar det är att jag har tre(!) fleecefiltar i min säng och det är förutom duntäcket. Så den kommer användas flitigt, lite vardagslyx sådär! ;-)


Kommentarer
Postat av: elina

Vart är det ni har fått lägenhet? :)

2010-11-21 @ 21:09:55
URL: http://sscarecrow.blogg.se/
Postat av: Tobias

Oj oj oj oj oj Natta! Ta det lungt så fiffi inte får skavsår :)

2010-11-22 @ 17:18:45
URL: http://tobiashedmark.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0