18.53

Det känns som att det har varit en väldigt lång dag. Har oftast haft tur med skjuts till och från jobb då antingen Dennis eller någon av mina föräldrar skjutsat/hämtat mig. Idag hade jag dock inte det så jag har plumsat hem från Erikslid. Inte så jättelångt men det var halvjobbigt i snön. Här hemma har vi iallafall julkänsla på G. Pepparkakor och lussekatter har inhandlats (för lata för att göra egna). Jag & Filippa ligger bredvid varandra med varsin laptop, lyssnar på julmusik och spelar röjflaggor. Det roliga är dock att jag sitter och säger till henne vart flaggorna är, allt för att hon inte ska bli sur. Hon gillar när jag kommer hem från att ha jobbat på förskola för då är jag som "barn-inställd" och roligare än annars. Haha.



Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0