16 november

Oj oj oj, mycket spring i dom små liven. Just nu ligger dock dom flesta och vilar. Något annat det finns gott om just nu är snor. Ja, ni läste rätt - snor. Helt sjukt hur mycket snor en barnnäsa kan producera? Känns som att det är det enda man gör, torkar deras näsor. Förutom att klä på dom när dom ska ut, klä av dom när dom ska in osv. Annars är dagen rätt mysig! Tycker inte om kylan ute men vad ska man göra åt saken? Bara att gilla läget. Speciellt när jag har glömt min mössa hemma idag.

Klockan 5 blir jag hämtad av Dennis och ikväll blir det en tidig kväll för imorgon öppnar jag! Aja, back to work. Har ont i halsen men räddar dagen med halstabletter!

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0