13 november

Hej! Att se Idol live var ju en upplevelse man inte så ofta får vara med om. Fränt att se hur allting fungerar, hur dom har lagt upp allt och sånt där! Och självklart kul att se idolerna uppträda live. Alla som har åkt ut uppträdde i pauserna vilket inte visades på TV eftersom det var reklam för er då. Sen uppträdde ju Tove Styrke också, kul! Efter en trevlig kväll rullade vi hemåt igen och hade mys med filtar och kuddar i bilen. Tycker det är skitmysigt att åka bil och speciellt när det är mörkt.

Nu ska jag iaf städa undan på mitt rum för hur jag än gör så landar fler och fler klädesplagg i min soffa och på mitt golv. Mycket av det är faktiskt Dennis kläder och saker också så jag skyller 50% på honom.


Kommentarer
Postat av: elise

taack!:) jag blev nöjd!

2010-11-13 @ 18:26:11
URL: http://llis.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0