1 november

Kan det vara möjligt att det redan är november? Ja, enligt kalendern iallafall. Känns hur konstigt som helst, tiden bara rinner iväg och snart sitter man gungandes i en gungstol med barnbarnsbarnet i famnen. Nej men förhoppningsvis ska man hinna med allt däremellan också! Kändes iallafall som att det var nyss sommaren var här men det börjar vara flera månader sen, lite sjukt.

Idag har varit ännu en sånhär ovärd (men skön) dag. Jag har inte gjort något vettigt alls utan sovit alldeles för länge, ätit god frukost, duschat och hängt vid/med datorn. Dennis ringde och väckte mig och sa "Vet du vad vi ska göra ikväll? Vi ska se Paranormal Activity 2 på bio" och jag kände bara "kul att betala för att sitta och blunda i biosalongen?" men det visade sig att den inte visas här i Skellefteå än och det gjorde mig halvglad ändå. Vi blir iallafall ett gäng som ska se "The social network" istället. Mysigt med bio såhär en måndag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Såg social network förra fredagen och tyckte inte alls den var bra... tyvärr. Efter en kvart gav jag upp och somnade istället haha, kanske den faller dig i smaken dock!

2010-11-01 @ 18:28:03

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0