01.16

Ingen har nog missat att vårat älskade AIK numera är serieledare. Känns ju helt okej:-) Ingen missade säkert att Linnéa åkte ut ur Idol heller. En av mina favoriter. Men jag är glad att Jay är kvar iallafall, han är ju guden. Idag har jag varit hemma från jobbet pga olika skäl och har nu avrundat kvällen med filmtittande med mamma, Janne & Dennis. Anledningen till att jag inte bloggat idag är just för att jag inte har någon större lust då jag inte får någon som helst respons, känns så himla tråkigt när jag ändå har så pass många läsare per dag. Sånnahär dagar funderar man ofta på att lösenordsskydda bloggen och bara skriva för sig själv i fortsättningen. Nu ska jag krypa ner bredvid min fina älskling och sova så gott jag bara gör när jag ligger bredvid honom. Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Clara

Jag gillar verkligen din blogg och vill absolut att du ska fortsätta blogga! :)

2010-11-27 @ 09:39:43
Postat av: Mja

Jag med.

2010-11-27 @ 18:00:30
Postat av: Agnes

sluta inte blogga Natta!

2010-11-28 @ 07:31:25
Postat av: thaigirl

nu när jag är här borta så skulle jag uppskatta lite mer uppdatering!!!!!!!!!!!!!! jag vill ju veta vad ni gör, hur ni mår och massa annat gött skvaller. blir lite ensamt här på andra sidan jorden..

SAKNAR DIG

2010-11-30 @ 03:15:49
URL: http://sluu.blogg.se/
Postat av: Anonym

men kom igen, uppdatera ba

2010-11-30 @ 17:35:12

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0