19.58

Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?

Armstödet på soffan

 

Vad var det senaste du såg på tv?

Lite av en hockeymatch

 

Utan att se efter, gissa vad klockan är?

Snart 8? (Den var 19.49)

 

Bortsett från datorn, vad hör du just nu?

HOFFMAESTRO


Vad gjorde du på innan du började svara på den här undersökningen?

Ringde ett samtal

 

Vad har du på dig? (Detaljerat)

Svarta leggings, vitt linne, ljusrosa stor kofta, vita trosor och vit bh

 

När skrattade du senast?

På dansföreställningen!

 

Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Tapeter, ett väggord, två hyllor, en klocka och en tavla

 

Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?

Resor, lägenhet (& inreda den), skooooooooor, kläder, skänka till behövande m.m.

 

Berätta något om dig som folk inte känner till?

Hm.. jag har jättesvårt för att tacka folk för saker

Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad ska skulle det vara?

Att alla i världen var lyckliga och hade bra självförtroende/självkänsla

 

Tycker du om att dansa?

Magnus Uggla har någon låt som heter "dansar aldrig nykter" va?

 

Har du några husdjur?

Räknas Filippa till den kategorin?

 

Vilket jeansmärke?

Cheap monday har jag flest av

 

Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?

Hemlighetsstämplat!

Vad vill du att gud ska säga till dig när du kommer till pärleporten?

Jag hoppas att gud berättar att jag kommer få träffa mina nära och kära igen och att det inte är slut utan att "det är nu det roliga börjar"


Vilken var din första konsert?

Eric Gadd på Skellefteåfestivalen (98 kanske?)


Fyra favoritsaker utan rangording?

Datorn, sängen, kameran, mobilen

 

Vilka gör du, önskningar eller planer?

Både och

Hur valde dina föräldrar ditt namn?

Mamma hade länge velat ha en unge som hette så och jag blev offret

Gillar du din boendesituation?

JA! Jag trivs


Har du bra hörsel?

Mja, inte dålig iallafall

 

Idrottar du?

Nej, tyvärr

 

Smeknamn?

Natta, Nattilouuuuuuuu

 

Vilken låt lyssnar du på just nu?

Hey, soul sister


Har du hånglat med någon på din Skunklista?
Det lät inte som att det skulle vara "gosiga" människor på den listan?

 

Vad ska du göra nu?

Jag ska nog söka upp lite godis och slå igång en movie


Kommentarer
Postat av: Anonym

Lägg ut mer bilder :D typ på din shopping från sthlm och på ditt rum och nya lägenheten :D roligt med bilder!! :)

btw, älskar din blogg :))))

2010-05-09 @ 21:00:20

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0