5 maj

Åh, så jäkla typiskt. Man ligger extra länge i sängen för att man är trött men tar sig ändå upp och går till skolan. Vad händer? Jo, vi är fem stycken där så lektionen blir inställd vilket betyder att jag hade kunnat haft sovmorgon till 10.05. Det innebär att vi nu sitter och läser bloggar och dricker Loka - smultron med citron. Mjummie! Vädret idag är helt underbart men vad spelar det för roll när vi är fast på skolan till 16.00?


Haha, hittade en bild här på min skolanvändare. Den är tagen på min första apu-plats i ettan. Jag hade gjort en egen saga där syftet var att alla var lika mycket värda där jag visade upp med hjälp av fingerdockor. Min handledare var så nöjd med pjäsen att hon ville "föreviga det" and here it is...


Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0